O mnie

Specjalistka ds. Marketingu oraz założycielka marki Media Planner.

Dotychczasowe współprace z przedstawicielami małych firm, jak i korporacji, pozwoliły mi szerzej spojrzeć na cele marketingowego przy zastosowaniu różnych podejść strategicznych. Z kolei planując własną markę projektowałam narzędzia, które pomagały mi uporządkować działania na różnych etapach jej powstawania. Dlatego też pragnę inspirować, do tego kolejne osoby. Autorskie Media Plannery mają zachęcać do testowania różnych ścieżek w osiąganiu najlepszych dla siebie rezultatów.

O firmie

Marka Media Planner posiada 2 oblicza biznesowe: z jednej strony jest to oferta usługowa z obszaru marketingu, z drugiej – sklep internetowy wyposażony w autorskie narzędzia. Misją firmy jest wypracowanie systemu sprzedaży, opartego na produktach cyfrowych (lead magnet). Ten kierunek ma szansę poszerzyć horyzonty w planowaniu działań promocyjnych wielu Przedsiębiorców. Poza obszarem nowatorskiej formy brand marketingu, w ofercie usługowej znajdują się bardziej tradycyjne sposoby, jak: projektowanie identyfikacji wizualnej czy planowanie kampanii reklamowych w różnych kanałach promocji.

Dodatkowe działania

Od dawna towarzyszy mi zamiłowanie do tworzenia wizji i rozpisywanie ich na części pierwsze. Poszerzyłam wiedzę z zakresu psychologii motywacji, grywalizacji, metodologii zarządzania projektami, a wnioski przekułam w gotowe scenariusze i harmonogramy pracy. Jednym z owoców twórczych jest autorska metoda zarządzania projektami 3-6-9. Ta taktyka planowania powstała już na studiach i towarzyszy mi do dzisiaj. Można przetestować ją w Media Planner Projekty oraz w Media Planner Akademia.

Dane kontaktowe

Imię i nazwisko: Monika Krejdyner
Stanowisko: CEO, Specjalistka ds. Marketingu
Adres www: www.mediaplanner.com.pl
Telefon:
E-mail: kontakt@mediaplanner.com.pl
Obszar działania: cała Polska (lokalizacja firmy: Warszawa)

Moje motto

Gdybym miał osiem godzin na ścięcie drzewa, spędziłbym sześć na ostrzeniu siekiery.” Abraham Lincoln

Galeria zdjęć